piątek, 23 listopada 2012

i co ja pocznę...

... że jestem najpiękniejsza,
 że nawet jako liść powalam urodą i wdziękiem!
 (Wuj Kayron, jak widać do pięt mi nie dorasta!)
Jedno jest pewne: moje oczy są jak drogocenne klejnoty 


i żaden koci-liść nie może pochwalić się większymi! Zmierzyłam!

Ach, piękna, mądra, zgrabna (żaden tam szkieletor!), empatyczna, sprytna 
i oczywiście skromna. 
Ideał koci-biety. 

* za przyjemność zrobienia mi tego wspaniałego liścio-rtretu może, a nawet powinna, a nawet bardzo powinna (sami przyznajcie!) mi podziękować Art-myszka, a ja dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali w ostatnim konkursie!

11 komentarzy:

  1. A ja byłam przekonana, że to oczy Małego Kota :P... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak Amisiu, jak diamenty! Tylko Ty takie masz :D
    A Wuj niczego sobie - wygląda jak król lew!

    OdpowiedzUsuń
  3. Amisia w ogóle jest bardzo piękna ,
    nie ma to tamto...
    Głaski dla pięknoty nocne...
    W liściu extra wygląda i ach te oczy ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nikt nie ma najmniejszej wątpliwości, że jesteś, Amisiu piękna :) Prawdziwa Księżniczka, która nawet na liściu wygląda przepięknie i tajemniczo.
    A tak w ogóle fajny pomysł z kolażem z kocich pyszczków na liściach :)
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  5. I czy te oczy ... mogą kłamać ???:)))
    No na pewno NIE!
    Wszystko co Królewna raczyła o sobie powiedzieć, to musi być szczera prawda :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Amisiu, ach, Amisiu, nikt nie ma wątpliwości, że jesteś najpiękniejsza, tralala lala la! Hej! - śpiewać na melodię "Titina, ach, Titina". Gdyby kto nie pamiętał: http://magicznalatarnia.blox.pl/2009/01/Titina-ach-Titina.html
    Mam nadzieję, że nie podpadam pod jakoweś ACTA, wklejając ten link. :)

    Pogłaski, Amisiu. Ale i Kajtkowi niech co nieco... skapnie na futro. :)

    JolkaM

    OdpowiedzUsuń
  7. Amisiu jesteś piękna i skromna! Jesteś po prostu super! xD :D :D :D
    Pozdrawiam
    PS Ciekawe, kto jest lepszy i skromniejszy Amisia czy mój Bemol? :P :P :P - gdyby to koty o to spytać, napewno każde nominowało by siebie :P :P :P :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jesteś i nie do podrobienia! Od razu Cię w tym kopcu liści (jako jedyną) poznałam!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń

Możecie pisać ile chcecie i tak Wam nic nie dam!